Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУльянов, І. О.-
dc.contributor.authorКозинець, І. І.-
dc.date.accessioned2024-04-01T08:35:17Z-
dc.date.available2024-04-01T08:35:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУльянов І. О. Побудова та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання студентів / Ульянов І. О., Козинець І. І. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 138-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166571-
dc.description.abstractУчасники освітнього процесу не позбавлені особистісних індивідуальних якостей, власних бажань, мають особисту мотивацію до здобуття професійних знань, навичок і вмінь. Сучасна вища освіта передбачає запровадження студентоцентрованого навчання, яке спрямоване на визнання студента як автономного суб’єкта вищої освіти, на задоволення студентом своїх індивідуальних потреб і прагнень в освітньому процесі. Студентів заохочують до обговорення освітно-професійної програми, надають свободу щодо вибору освітніх компонентів, дозволяють визначити тематику досліджень. Складником студентоцентрованого навчання є індивідуальна траєкторія освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма студентаuk_UA
dc.titleПобудова та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk37.013.32uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-138-139.pdf304,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.