Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарова, Д. Р.-
dc.contributor.authorЗаболотний, К. С.-
dc.date.accessioned2024-04-03T11:05:01Z-
dc.date.available2024-04-03T11:05:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗахарова Д. Р. Застосування віртуальної реальності у формуванні професійних компетентностей студентів спеціальності галузеве машинобудування / Захарова Д. Р., Заболотний К. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166593-
dc.description.abstractВіртуальна реальність (VR) є технологією, яка створює для користувача ілюзію присутності в іншому, штучно створеному світі. Вона використовує різноманітні пристрої, такі як шоломи VR, трекери руху та сенсори, щоб забезпечити користувачеві відчуття присутності. Впровадження даної технології в освітній процес покращує мотивацію учнів, концентрацію на матеріалі та робить процес навчання захоплюючим.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectСАПР SolidWorksuk_UA
dc.titleЗастосування віртуальної реальності у формуванні професійних компетентностей студентів спеціальності галузеве машинобудуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.147.227uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 4 – Інжиніринг і дизайн в машинобудуванні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-152.pdf370,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.