Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166593
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Захарова, Д. Р. | - |
dc.contributor.author | Заболотний, К. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-03T11:05:01Z | - |
dc.date.available | 2024-04-03T11:05:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Захарова Д. Р. Застосування віртуальної реальності у формуванні професійних компетентностей студентів спеціальності галузеве машинобудування / Захарова Д. Р., Заболотний К. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 152. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166593 | - |
dc.description.abstract | Віртуальна реальність (VR) є технологією, яка створює для користувача ілюзію присутності в іншому, штучно створеному світі. Вона використовує різноманітні пристрої, такі як шоломи VR, трекери руху та сенсори, щоб забезпечити користувачеві відчуття присутності. Впровадження даної технології в освітній процес покращує мотивацію учнів, концентрацію на матеріалі та робить процес навчання захоплюючим. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | САПР SolidWorks | uk_UA |
dc.title | Застосування віртуальної реальності у формуванні професійних компетентностей студентів спеціальності галузеве машинобудування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378.147.227 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 4 – Інжиніринг і дизайн в машинобудуванні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-152.pdf | 370,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.