Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166631
Назва: Проблеми впровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування
Автори: Нікітюк, С. В.
Шпекторенко, І. В.
Ключові слова: електронний документообіг;органи місцевого самоврядування
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Нікітюк С. В. Проблеми впровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування / Нікітюк С. В., Шпекторенко І. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 203-204.
Короткий огляд (реферат): Створення, ведення та обмін документами є основою роботи органів публічного влади. У сучасних реаліях постійно збільшується обсяг завдань, покладений на орган державної влади або орган місцевого самоврядування, що відповідно, стимулює збільшення робочої документації. Поштовхом для впровадження в органах місцевого самоврядування систем електронного документообігу (СЕД) стало бажання держави зменшити корупційну складову при наданні адміністративних послуг, зробивши їх максимально відкритими та швидкими, а також оптимізувати паперову тяганину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166631
Розташовується у зібраннях:Секція 6 – Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-203-204.pdf303,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.