Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходченко, С. Д.-
dc.contributor.authorПотебенько, Є. Д.-
dc.contributor.authorРодна, К. С.-
dc.contributor.authorІщук, П. О.-
dc.date.accessioned2024-04-23T07:34:46Z-
dc.date.available2024-04-23T07:34:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГейміфікація вищої освіти в Європейському союзі / С. Д. Приходченко, Є. Д. Потебенько, К. С. Родна, П. О. Іщук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 231-236.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666-
dc.description.abstractНаведено основи гейміфікації, що нещодавно була запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн-курсuk_UA
dc.subjectнавчальні програмиuk_UA
dc.subjectматематична підготовкаuk_UA
dc.subjectдистанційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.titleГейміфікація вищої освіти в Європейському союзіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-231-236.pdf510,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.