Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Залізняк, Максим Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T12:43:30Z | - |
dc.date.available | 2024-04-25T12:43:30Z | - |
dc.date.issued | 2024-01-16 | - |
dc.identifier.citation | атестаційна робота магістра/Залізняк М.Г.- Дніпро 2024, 88с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження: методи впровадження та використання технологій контейнеризації в комп’ютерній системі ігрової студії “Ubisoft Ukraine (Kyiv)”. Мета роботи: виявити ефективність використання методів та технологій контейнеризації та виділити найоптимальнішу технологію за її застосування у ігрових студіях з можливістю автоматичного розширення методом використанням автоматичних інструкцій. Методи дослідження та реалізації – дослідження було виконано методом збору та порівняння фактичних даних одержаних в ході дослідження та висунутого припущення яке було підтверджено. Реалізація була виконано на ОС Ubuntu Linux яка повторює структуру сервера та було реалізовано за допомогою Docker. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ, КОМПЮ’ТЕРНА СИСТЕМА, РОЗГОРТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ, АВТОМАТИЗАЦІЯ, ВІРТУАЛІЗАЦІЯ | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування структури комп’ютерної системи ігрової студії «Ubisoft Ukraine (Kyiv)» із використанням технологій контейнеризації | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗалізнякМГ_ 123м-22-1_ПЗ .pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.