Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗалізняк, Максим Григорович-
dc.date.accessioned2024-04-25T12:43:30Z-
dc.date.available2024-04-25T12:43:30Z-
dc.date.issued2024-01-16-
dc.identifier.citationатестаційна робота магістра/Залізняк М.Г.- Дніпро 2024, 88с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: методи впровадження та використання технологій контейнеризації в комп’ютерній системі ігрової студії “Ubisoft Ukraine (Kyiv)”. Мета роботи: виявити ефективність використання методів та технологій контейнеризації та виділити найоптимальнішу технологію за її застосування у ігрових студіях з можливістю автоматичного розширення методом використанням автоматичних інструкцій. Методи дослідження та реалізації – дослідження було виконано методом збору та порівняння фактичних даних одержаних в ході дослідження та висунутого припущення яке було підтверджено. Реалізація була виконано на ОС Ubuntu Linux яка повторює структуру сервера та було реалізовано за допомогою Docker.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ, КОМПЮ’ТЕРНА СИСТЕМА, РОЗГОРТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ, АВТОМАТИЗАЦІЯ, ВІРТУАЛІЗАЦІЯuk_UA
dc.titleОбґрунтування структури комп’ютерної системи ігрової студії «Ubisoft Ukraine (Kyiv)» із використанням технологій контейнеризаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗалізнякМГ_ 123м-22-1_ПЗ .pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.