Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, А. О.-
dc.date.accessioned2024-05-22T08:26:09Z-
dc.date.available2024-05-22T08:26:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГерасименко А. О. Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 45-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166939-
dc.description.abstractВикористання підвісних монорейкових доріг (ПДМ) з дизельними локомотивами в якості єдиного транспортного засобу при розробці вугільних пластів значно підвищує темпи проведення пластових дільничних виробок на шахтах вугільної галузі. Але при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу ПДМ до аркового кріплення і інтенсивних деформаціях гірських порід суттєво змінюється профіль рейкового ставу ПДМ та експлуатаційні показники транспортного обладнання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectпідвісна монорейкова дорогаuk_UA
dc.subjectдизельний локомотивuk_UA
dc.subjectнавантаження на анкерне кріпленняuk_UA
dc.subjectтранспортування великотоннажних вантажівuk_UA
dc.titleРезультати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Транспортні системи та енергомеханічні комплекси промислових підприємств»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-45-46.pdf391,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.