Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166993
Назва: . Планування роботи фінансових установ в сучасних умовах господарювання на основі бізнес-планування маркетингових компаній
Автори: Бардась, А. В.
Авраменко, О. О.
Ключові слова: бізнес-планування;фінансова установа;фінансові ринкі;маркетингові кампанії
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Бардась А. В. Планування роботи фінансових установ в сучасних умовах господарювання на основі бізнес-планування маркетингових компаній / Бардась А. В., Авраменко О. О. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 172-173.
Короткий огляд (реферат): Бізнес-планування є базовим процесом функціонування будь-якої організації незалежно від сфери та типу власності організації. Бізнес-план має розроблятись на основі інформаційних даних звітності, а також аналітичних матеріалів про стан українських та світових фінансових ринків. У фінансових установах роль бізнес- планування є так само важливою, оскільки вона дозволяє зосередитися на показниках і шляху їх досягнення, в тій чи іншій ситуації на моменті розвитку фінансової установи та розвитку ринку. Доволі часто бізнес-планування в фінансових установах включає в себе показники, які дотично впливають на фінансові результати але без їх досягнення фінансова стабільність організації неможлива.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166993
Розташовується у зібраннях:Секція «Економіка і управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-172-173.pdf459,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.