Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласіхіна, А. С.-
dc.contributor.authorБаранець, Г. В.-
dc.date.accessioned2024-05-28T07:22:25Z-
dc.date.available2024-05-28T07:22:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВласіхіна А. С. Перспективи впровадження передових цифрових рішень у діяльність підприємств харчової промисловості / Власіхіна А. С., Баранець Г. В. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 178-179.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166996-
dc.description.abstractЗнаходячись на порозі четвертої промислової революції стає очевидним як докорінно технології змінюють порядок ведення бізнесу. Проте ще досі питання впровадження кіберфізичних систем, бездротових мереж, промислового інтернету речей, хмарних обчислень та інших новітніх технологій на всіх рівнях виробництва для підвищення рівня конкурентоспроможності та ефективності виробництва для одних підприємств існують пліч-о-пліч з питанням виходу в онлайн середовище – для інших, однак з упевненістю можна сказати, що компанії, які затримують впровадження новітніх технологій, ризикують втратити позиції порівняно з конкурентами, які пройшли глибшу цифрову трансформацію. Сучасні підприємства використовують SEO оптимізацію, щоб їхній сайт побачило більше людей, контент маркетинг, щоб встановлювати довіру з кінцевими споживачами та збільшувати авторитет бренду, різні види реклами в інтернеті, як-от контекстна, у пошуковій видачі, таргетована реклама в соцмережах, щоб збільшувати видимість бренду та привертати увагу до своїх бестселерів чи новинок. Деякі компанії створюють профілі в соцмережах, збільшуючи свою онлайн присутність, що збільшить впізнаваність бренду, та налагоджуючи комунікацію зі споживачами, що посилить їхню лояльність та допоможе в аналізі цільової аудиторії задля ефективного коригування асортиментної лінійки. Іноді компанії використовують технології QR на пакуванні задля гейміфікації клієнтського досвіду та більшого залучення споживачів дитячої продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectперспективи впровадженняuk_UA
dc.subjectпередові цифрові рішенняuk_UA
dc.subjectдіяльність підприємств харчової промисловостіuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження передових цифрових рішень у діяльність підприємств харчової промисловостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Економіка і управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-178-179.pdf386,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.