Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосинський, П. А.-
dc.contributor.authorЧорнобаєв, В. В.-
dc.date.accessioned2024-05-28T11:48:29Z-
dc.date.available2024-05-28T11:48:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКосинський П. А. Вплив війни на формування та стратегій розвитку підприємства / Косинський П. А., Чорнобаєв В. В. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 403-404uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167005-
dc.description.abstractВід початку повномасштабного вторгнення країни агресора на території України за попередніми даними У 2022 р. було пошкоджено та зруйновано більше 120 підприємств. 30% підприємств припинили свою діяльність, а 45% – частково розпочинають налагоджувати свою діяльність [1]. Згідно дослідження стану та потреб українського бізнесу під час воєнного стану (травень-червень 2022 р.) 93,4% підприємств залучені в допомогу країні під час війни, тобто бізнес усвідомлює важливість своєї діяльності, утримання позицій на ринку та повноцінного функціонування. Водночас, 33,4% підприємств – вже адаптувалися та мають стратегію дій; 50,5% – у процесі обдумування та інтуїтивного управління; 11,1% – не бачать сенсу в розвитку бізнес-стратегій, бізнес-планів розвитку з урахуванням нових реалій [2]. За даними Держстату, протягом 9 місяців 2023 року промисловість зросла лише на 2,4%. Після падіння на 36% за результатами 2022 року, цей показник виглядає вкрай недостатнім, хоча є близьким до "нормального" стану української промисловості. Зростання у діапазоні 1-3% зберігалося усі останні роки, окрім кризових 2015 (-14%) та 2020-го (-6%)uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectрозвиток підприємтсваuk_UA
dc.titleВплив війни на формування та стратегій розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338:658uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Підприємництво та торгівля»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-403-404.pdf310,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.