Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167007
Назва: Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Автори: Сорока, І. В.
Вагонова, О. Г.
Ключові слова: стратегія розвитку;конкурентноспроможність
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Сорока І. В. Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Сорока І. В., Вагонова О. Г. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 407-408
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах здійснення підприємницької діяльності запорукою ії успіху, стабільності і процвітання, а також зростання прибутковості є конкурентоспроможність підприємства. Вперше здатність підприємства отримувати прибуток за допомогою створення конкурентоспроможного товару виділив М. Портер, який визначив конкурентоспроможність підприємства як «змагальну здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин і отримувати при цьому прибуток, достатню для науково-технічного вдосконалення виробництва, стимулювання працівників і підтримки працівників (їх роботи) на високому якісному рівні» [1]. Конкурентоспроможність підприємства ‒ здатність до виробництва та реалізації швидше, дешевше, товарів вищої якості ніж конкуренти, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167007
Розташовується у зібраннях:Секція «Підприємництво та торгівля»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-407-408.pdf307,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.