Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвидка, В. А.-
dc.contributor.authorТрифонова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-05-29T08:31:41Z-
dc.date.available2024-05-29T08:31:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШвидка В. А. Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства / Швидка В. А., Трифонова О. В. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 208-209.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167018-
dc.description.abstractУ сучасному світі маркетинг відіграє важливу роль в усіх аспектах, а особливо в життєдіяльності підприємств, оскільки їх успіх здебільшого залежить від того, як підприємство зможе себе представити на конкурентному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectжиттєдіяльність підприємствuk_UA
dc.subjectекономічна ефективність діяльності підприємстваuk_UA
dc.titleВплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk65uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Економіка і управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-208-209.pdf397,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.