Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Л. С.-
dc.date.accessioned2024-05-30T08:23:58Z-
dc.date.available2024-05-30T08:23:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Маркетинговий підхід в управлінні HoReCa / Безугла Л. С. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 416-417uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167020-
dc.description.abstractУправління готельно-ресторанним бізнесом (HoReCa) - це комплексний процес, який вимагає від керівників бізнесу розуміння всіх аспектів діяльності закладів гостинності та постійного вдосконалення стратегій та практик. Управління в галузі HoReCa є складним процесом, який включає в себе різноманітні аспекти, такі як оптимізація витрат, контроль якості, керування персоналом, маркетинг та багато інших. Успішне управління в галузі HoReCa базується на різних теоріях та методах, які допомагають вирішувати складні проблеми та досягати стратегічних цілей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід в управлінні HoReCauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk379.8uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Туризм, рекреація та гостинність»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-416-417.pdf403,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.