Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167208
Назва: Аналіз та оптимізація роботи підприємства в сфері продажу побутової техніки
Автори: Гаран, Ілля
Ключові слова: оптимізація;метод аналізу;SWOT;PESTLE-аналіз
Дата публікації: 20-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Мета робота – підвищення ефективності роботи підприємства в сфері продажу побутової техніки за рахунок оптимізації його діяльності.
Методи дослідження: методи синтезу, логічного узагальнення, критичного аналізу та порівняння, системного підходу, метод аналізу ієрархій, PESTLE-аналіз, SWOT-аналіз
Практична цінність роботи полягає у розробці практичних рекомендацій для підвищення ефективності роботи підприємств у сфері продажу побутової техніки.
Опис: У спеціальному розділі проаналізовано та оптимізовано роботу підприємства, надані практичні рекомендації щодо підвищення ефективності його роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167208
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бак124_ГаранІ(2024).pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.