Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванько, А. М.-
dc.contributor.authorОвчаренко, М. А.-
dc.contributor.authorГнатушенко, В. В.-
dc.date.accessioned2024-07-04T08:28:22Z-
dc.date.available2024-07-04T08:28:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІванько А.М. Комп’ютерна обробка неструктурованих даних контакт-центру з використанням штучного інтелекту / Іванько А.М., Овчаренко М. А., Гнатушенко В. В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 184-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167239-
dc.description.abstractЗростання використання голосових технологій у бізнесі вимагає створення автоматизованих систем оцінки, які можуть ефективно обробляти та аналізувати голосові дані. Це особливо актуально у сферах клієнтського обслуговування, маркетингу та управління персоналом, де важливо отримати інсайти з великого обсягу голосових інформацій. Сучасний бізнес висуває високі вимоги до якості обслуговування клієнтів та необхідності сталого покращення сервісу та культури обслуговування за допомогою персональної взаємодії з клієнтами. Одним із інструментів організації персонального контакту з клієнтом є контакт-центр. Однак при покращенні якості обслуговування клієнтів також важливими питаннями є зростання показників результативності та скорочення вартості обробки звернень до контакт-центру. Але відповідна автоматизація реалізована лише для дуже обмеженого набору бізнес-процесів. Це пояснюється великою кількістю різноманітних факторів, що впливають на процеси обробки даних контакт-центру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна обробкаuk_UA
dc.subjectконтакт -центрuk_UA
dc.subjectштучний інтелект (ШІ)uk_UA
dc.titleКомп’ютерна обробка неструктурованих даних контакт-центру з використанням штучного інтелектуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk519.8uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-185-187.pdf276,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.