Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167257
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малієнко, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-05T16:05:58Z | - |
dc.date.available | 2024-07-05T16:05:58Z | - |
dc.date.issued | 2024-07 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167257 | - |
dc.description | У спеціальному розділі сформовано модель експертної системи для підбору ІТ-професій, включаючи алгоритм і базу знань, що надає рекомендації на основі індивідуальних відповідей кандидаток. | uk_UA |
dc.description.abstract | Предметом дослідження є фактори, що впливають на вибір спеціальностей в ІТ для дівчат, та стратегії збільшення їх представництва в галузі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка експертної системи для надання рекомендацій абітурієнткам щодо вибору ІТ-спеціальностей з урахуванням їх індивідуальних інтересів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методи дослідження: аналіз літературних джерел, системний аналіз, опитування, методи експертних систем і класифікації машинного навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонована розроблена експертна система сприятиме підвищенню об'єктивності та інформованості абітурієнток під час вибору напрямку освіти, що в свою чергу сприятиме збільшенню представництва дівчат у ІТ-освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ЕКСПЕРТНА СИСТЕМА | uk_UA |
dc.subject | ПРОФОРІЄНТАЦІЯ | uk_UA |
dc.subject | ші | uk_UA |
dc.title | Системний аналіз факторів вибору спеціальності в ІТ для дівчат та стратегії збільшення їх представництва | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бак124_МалієнкоАнастасія(2024).pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.