Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167302
Назва: Beauty center modeling and optimization
Автори: Kadigrob, Y. V.
Litvinov, A. L.
Ключові слова: beauty center;mode of mass service;theory of queues
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Kadigrob Y. V. Beauty center modeling and optimization / Kadigrob Y. V., Litvinov A. L. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 35-37.
Короткий огляд (реферат): Today, people are increasingly striving to have a good appearance. This becomes a great incentive for the opening of new beauty centers. From the point of view of demand, the salon business is highly promising, but to ensure profitability certain organizational measures are required, in particular the number of masters. Three quarters of the clients of beauty centers are women, and the rest are children and men. In general, clients create a flow of requests for services provided by the masters of the beauty center. Thus, the beauty center operates in the mode of mass service and the theory of queues can be used to evaluate its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167302
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-36-38.pdf312,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.