Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаптєв, О. О.-
dc.date.accessioned2024-08-01T10:25:19Z-
dc.date.available2024-08-01T10:25:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛаптєв О. О. Перспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктів / Лаптєв О. О. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 95-97.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167484-
dc.description.abstractУ сучасному світі, де цифрові технології проникають у всі сфери нашого життя, IT-продукти стають невід'ємною частиною повсякденності. Ринок програмного забезпечення характеризується високою конкуренцією, де успіх залежить не лише від якості продукту, а й від ефективності маркетингових стратегій. У цьому контексті, використання маркетингової аналітики, зокрема методів машинного навчання, дозволяє компаніям глибше аналізувати поведінку користувачів, прогнозувати їхні потреби та оптимізувати маркетингові кампанії для досягнення максимальної ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметод машинного навчанняuk_UA
dc.subjectмаркетингова аналітикаuk_UA
dc.subjectIT-продуктuk_UA
dc.titleПерспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-96-98.pdf499,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.