Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацелюх, Ю. Р.-
dc.date.accessioned2024-08-01T10:51:35Z-
dc.date.available2024-08-01T10:51:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМацелюх Ю. Р. Системний аналіз пасажирських низько-вуглецевих перевезень у розумному місті / Мацелюх Ю. Р. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 103-107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167487-
dc.description.abstractЗ розвитком інформаційних технологій зростає кількість доступних методів та засобів, які використовуються дослідниками для аналізу складних систем. З кожним роком це підвищує рівень складності систем, процесів та задач, які можна описати і вирішити за допомогою інструментарію системного аналізу [1-5]. Зростає рівень складності систем, збільшується кількість компонент та зв’язків, які вдається успішно врахувати та взаємно узгодити для прийняття ефективних управлінських рішень. У даний час стан забруднення атмосфери потребує пошуку шляхів зниження обсягів викидів вуглецевовмісних сполук, спричинених зростанням на планеті населення, кількості транспорту, що здійснює їх транспортування, та обсягів викидів, які ці транспортні засоби генерують.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпасажирські низько-вуглецеві перевезенняuk_UA
dc.subjectконцепція розумного містаuk_UA
dc.titleСистемний аналіз пасажирських низько-вуглецевих перевезень у розумному містіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk303.732.4+004.67+004.048+004.89uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-104-108.pdf379,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.