Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167501
Назва: Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг
Автори: Яковлєв, А. А.
Ключові слова: моделі адаптивного управління;онлайн-курси
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Яковлєв А. А. Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг / Яковлєв А. А. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 149-152.
Короткий огляд (реферат): З початком пандемії коронавірусу у 2020 році дистанційна освіта стала активно набирати вагу на світовому ринку освіти. Як приватні, так і державні навчальні заклади почали переходити на дистанційну форму освіти, а кількість користувачів масових освітніх онлайн-курсів продовжує зростати. Пандемія коронавірусу також торкнулася нашої держави, але, внаслідок відсутності великого досвіду роботи над ринком освітніх онлайн-послуг, державні освітні структури немає загальновизнаних критеріїв якості освітніх онлайн-послуг і знають, як правильно формувати процес навчання у такому режимі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167501
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-150-153.pdf353,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.