Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomanenko, A.-
dc.contributor.authorRomanenko, O.-
dc.date.accessioned2024-08-09T10:19:14Z-
dc.date.available2024-08-09T10:19:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationRomanenko A. Analysis and improvement of the methodology for solving the braking task of open-pit rail transport / A. Romanenko, O. Romanenko// Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2024. – № 76. – С. 91-107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167515-
dc.description.abstractThe originality. For the first time, a detailed analysis of the braking calculation algorithm for railway transport, as outlined in the methodology of the current Norms of technological design for mining enterprises with open-pit mining of mineral deposits, has been conducted. Recommendations, adjustments, and corrections are provided to enhance the braking calculation algorithm for railway transport. For the first time, with corrections to the deficiencies and errors of the methodology, an improved Methodology for Solving the Braking Task of Open-Pit Rail Transport using the MS Excel spreadsheet has been proposed. It takes into account the type of track and includes automated search for the initial braking speed. Practical implementation. The methodology presented in the article can be applied as a tool in the design and execution of research for the effective solution of braking task in industrial open-pit rail transport using the MS Excel spreadsheet.uk_UA
dc.description.abstractНаукова новизна. Вперше виконано докладний аналіз алгоритму розрахунку гальмівної задачі для залізничного транспорту, що викладено у методиці діючих Норм технологічного проєктування гірничодобувних підприємств із відкритим способом розробки родовищ корисних копалин. Надано рекомендації, корегування та виправлення, щодо поліпшення алгоритму розрахунку гальмівної задачі для залізничного транспорту. Вперше, з виправленням недоліків та помилок методики, запропонована удосконалена Методика рішення гальмівної задачі кар’єрного залізничного транспорту за допомогою табличного процесора МS Excel, що враховує тип колії, автоматизований пошук значення початкової швидкості гальмування. Практична значимість. Викладену у статті методику можна застосовувати у якості інструмента при проєктуванні та при виконанні досліджень для ефективного рішення гальмівної задачі промислового кар’єрного залізничного транспорту за допомогою табличного процесора МS Excel.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectbraking task solutionuk_UA
dc.subjectindustrial open-pit rail transportuk_UA
dc.subjectMS Exceluk_UA
dc.subjectрішення гальмівної задачі промислового кар’єрного залізничного транспортуuk_UA
dc.titleAnalysis and improvement of the methodology for solving the braking task of open-pit rail transportuk_UA
dc.title.alternativeАналіз та удосконалення методики рішення гальмівної задачі кар’єрного залізничного транспортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. – 2024. – № 76

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf427,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.