Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовда, Н. О.-
dc.contributor.authorЛисенко, І.М.-
dc.date.accessioned2024-08-13T08:22:33Z-
dc.date.available2024-08-13T08:22:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДовда Н.О. Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY / Довда Н.О., Лисенко І.М. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 261-264.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167526-
dc.description.abstractОптимізація є одним з важливих критеріїв для успіху проєкту. Якщо велике споживання пам’яті у комп’ютерних проєктах зазвичай не створює проблем для споживачів, то при розробці мобільних ігор потрібно приділяти особливо увагу загальному кінцевому розміру самого застосунку. Зазвичай, споживачі мають обмежені ресурси внутрішньої пам’яті. Користувачі часто вважають, що великі застосунки вимагатимуть зависокі системні потреби для свого використання. Надмірне споживання пам’яті може спонукати до швидкого видалення такого застосунку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectGoogle Playuk_UA
dc.subjectApp Storeuk_UA
dc.titleОптимізація ресурсів проєкту в UNITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-262-265.pdf277,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.