Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-13T09:27:06Z-
dc.date.available2024-08-13T09:27:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167529-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз та оцінка ефективності застосування інструментів маркетингових комунікацій санаторно-курортного закладу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСанаторно-курортний закладuk_UA
dc.subjectТуризмuk_UA
dc.subjectРекреаціяuk_UA
dc.subjectТуристично-рекреаційний потенціалuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації санаторно-курортного закладуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар Т.О.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.