Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167544
Назва: Розробка маркетингових заходів зі стимулювання внутрішнього туризму
Автори: Панасенко, Юлія Юріївна
Ключові слова: Маркетингові заходи;Стимулювання внутрішнього туризму;Напрями розвитку внутрішнього туризму;Лавандове поле;Ресурс розвитку внутрішнього туризму
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Панасенко Ю. Ю. Розробка маркетингових заходів зі стимулювання внутрішнього туризму : кваліфікаційна робота бакалавра / Панасенко Юлія Юріївна. – Дніпро, 2024. – 46 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективних маркетингових заходів, спрямованих на стимулювання внутрішнього туризму в Україні для підвищення економічної активності та розвитку туристичної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167544
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панасенко Ю.Ю..pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.