Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167638
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zabolotnyi, К. | - |
dc.contributor.author | Burkov, A. | - |
dc.contributor.author | Panchenko, О. | - |
dc.contributor.author | Zhupiiev, O. | - |
dc.contributor.author | Symonenko, V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T09:21:29Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T09:21:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Optimization of contact stresses in shoe brakes of mine hoisting machines / К. Zabolotnyi, A. Burkov, О. Panchenko, O. Zhupiiev, V. Symonenko // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2024. – № 76. – С. 247-259. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167638 | - |
dc.description.abstract | Originality. The proposed analytical model is based on the Winkler elastic foundation involving variable stiffness parameters, which provides high accuracy in modeling the actual physical characteristics of the braking system. This is far superior to traditional methodologies that are based on the assumption of absolute component stiffness, thereby increasing the relevance and scientific value of the results. Practical implications. The proposed recommendations make it possible to optimize the design of braking systems, reducing maximum contact stresses, thereby improving the efficiency, reliability and durability of mine hoisting machines. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наукова новизна. Запропонована аналітична модель базується на Вінклерівській основі із залученням параметрів змінної жорсткості, що забезпечує високу точність моделювання реальних фізичних характеристик гальмівної системи. Це значно перевершує традиційні методології, котрі опираються на припущення про абсолютну жорсткість компонентів, тим самим підвищуючи релевантність і наукову цінність результатів. Практична цінність. Запропоновані рекомендації дозволяють оптимізувати конструкцію гальмівних систем, знижуючи максимальні контактні напруження, що сприяє підвищенню ефективності, надійності та довговічності шахтних підіймальних машин. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | braking system | uk_UA |
dc.subject | mine hoisting machine | uk_UA |
dc.subject | contact stresses | uk_UA |
dc.subject | Winkler elastic foundation | uk_UA |
dc.subject | relative stiffness | uk_UA |
dc.subject | analytical model | uk_UA |
dc.subject | braking system optimization | uk_UA |
dc.subject | finite element method | uk_UA |
dc.subject | SolidWorks Simulation | uk_UA |
dc.subject | гальмівна система | uk_UA |
dc.subject | шахтна підіймальна машина | uk_UA |
dc.subject | контактні напруження | uk_UA |
dc.subject | Вінклерівське основування | uk_UA |
dc.subject | відносна жорсткість | uk_UA |
dc.subject | аналітична модель | uk_UA |
dc.subject | оптимізація гальмівних систем | uk_UA |
dc.subject | метод кінцевих елементів | uk_UA |
dc.title | Optimization of contact stresses in shoe brakes of mine hoisting machines | uk_UA |
dc.title.alternative | Оптимізація контактних напружень у колодочних гальмах шахтних підйомних машин | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 681.3:62-11 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. – 2024. – № 76 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 738,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.