Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167925
Назва: Просування торгової марки екологічної продукції у цифровому просторі
Автори: Алексєєва, Орина
Ключові слова: ЕКОЛОГІЧНА ПРОДУКЦІЯ, МАРКЕТИНГ, ПРОСУВАННЯ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 104 стр., 44 табл., 14 рис., 2 додат., 49 джерел. У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Розглянуто цілі та завдання цифрового маркетингу, сутність екологічного маркетингу, особливості просування екологічних торгових марок тощо. Проведено аналіз екологічної торгової марки Green&Clean, аналіз ринку екологічної продукції тощо. Розроблено план просування у цифровому просторі, визначені інструменти просування. Метою кваліфікаційної роботи є побудови системи просування екологічної торгової марки у цифровому просторі. Обʼєкт дослідження – система просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Положення, що захищаються: оцінка поточного стану розвитку продажів через електронну комерцію, визначення інструментів просування, формування плану системи просування екологічної торгової марки, визначення економічної оцінки просування. Завдання кваліфікаційної роботи: 1. аналіз торгової марки Green&Clean на ринку екологічної продукції; 2. визначити ставлення споживачів до екологічних торгових марок; 3. дослідити маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ЮНІЛАЙФ БРЕНД КОМПАНІ»; 4. дослідити ринок екологічної побутової хімії; 5. побудувати систему просування екологічної торгової марки у цифровому просторі. У роботі використані такі методи: узагальнення, метод експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167925
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР АЛЕКСЄЄВА 075-20-1.pdf6,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.