Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерковський, Данііл-
dc.date.accessioned2024-10-13T18:38:58Z-
dc.date.available2024-10-13T18:38:58Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167929-
dc.description.abstractЦя робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях бізнес повинен впроваджувати ефективні рекламні стратегії, які не тільки привертають увагу, але й створюють довготривалі відносини з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламної діяльностіuk_UA
dc.titleАналіз рекламної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Берковський 075-20-1 Диплом.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.