Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167931
Назва: Формування маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» зі спільнотою випускників
Автори: Бовсуновська, Юлія
Ключові слова: РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, СПІЛЬНОТА ВИПУСКНИКІВ, МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, БЕНЧМАРКІНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАЦІЙНА МАТРИЦЯ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 182 с., 57 рис., 8 табл., 3 додатки, 138 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової моделі взаємодії університету зі спільнотою випускників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище досліджуваного закладу. Проведено маркетингове дослідження думки випускництва та виявлено основні аспекти покращення процесу взаємодії та комунікацій. Об’єкт розроблення: процес організації і координування процесу взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» з власною випускницькою спільнотою. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» з власними випускниками на основі результатів дослідження їх думки та потреб щодо процесу взаємодії та комунікацій. Положення, що захищаються: розроблена маркетингова система заходів взаємодії є цінним та корисним інструментом, що допомагає налагодити взаємодію університету з випускниками, підвищити рівень лояльності та прихильності, та відповідно розширити мережу комунікаційних взаємозв’язків. Матриця показує, що університет цінує взаємозв’язок з випускниками та прагне його підтримувати в довготерміновій перспективі. Це позитивно впливає на імідж університету та робить його більш привабливим в очах випускництва та для потенційних студентів. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності НТУ «Дніпровська політехніка». Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з курсовим проєктом з маркетингового стратегічного планування та з передатестаційною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в ефективності сформованої маркетингової матриці взаємодії моделям поведінки досліджуваного ключового стейкхолдера – випускництва – з урахуванням їх потреб та мотивів, які спонукають до взаємодії та співпраці з НТУ «Дніпровська політехніка». Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: ключовими рекомендаціями щодо налагодження та підтримки відносин та взаємозв’язків із випускницькою спільнотою є впровадження розробленої системи заходів, які орієнтовані на задоволення потреб випускників від процесу взаємодії та підтримці стабільної комунікації. В роботі використані наступні дослідницькі методи: методи маркетингового стратегічного аналізу: PEST-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз; методи маркетингового дослідження: кабінетне дослідження та дескриптивне (опитування); статистичний метод: частотний аналіз; метод експертних оцінок; метод бенчмаркінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167931
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломний_проєкт_075_20_3_Бовсуновська.pdf5,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.