Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, Альона-
dc.date.accessioned2024-10-13T18:59:33Z-
dc.date.available2024-10-13T18:59:33Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167936-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 80 с., 16 рис., 11 табл., 2 додатки, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано: маркетингову стратегію підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії. Об’єкт розроблення: маркетингова стратегія підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: формування ефективної маркетингової стратегії для ТОВ «Нова Пошта» у процесі партнерської бізнес-взаємодії. Положення, що захищаються: SWOT-аналіз підприємства, маркетингова стратегія, інноваційні технології у маркетингу, партнерські відносини та вплив на економічні показники підприємства Взаємозв’язок з іншими роботами: Має тісний зв’язок з роботою з передатестаційної практики, курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані у процесі розробки та вдосконалення маркетингових стратегій підприємств. Робота має застосування у сфері маркетингу, бізнес-адміністрування, управління підприємством. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні ефективності маркетингових процесів, збільшенні конкурентоспроможності підприємств, покращенні економічних показників та збільшенні доходів підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: впровадження інноваційних технологій у маркетингові процеси, розширення партнерських відносин, оптимізація операційних витрат, покращення якості послуг У роботі використано такі методи досліджeнь: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, аналіз ринку, стратегічне планування, моделювання маркетингових процесівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБІЗНЕС-ВЗАЄМОДІЯ, ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодіїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf892,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.