Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167937
Назва: Дослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємства
Автори: Войтович, Софія
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ АГРОПРОМИСЛОВОСТІ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння для узагальненого поняття розвитку макросередовища агропромисловості. Об’єкт кваліфікаційної роботи: визначення напряму розвитку агропідприємства «АГРОДАР БУД» на зовнішні ринок. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретико-методичних та практичних положень агропідприємства для виходу на зовнішній ринок. Положення, що захищаються: дослідження середовища агропромисловості, що допоможе виокремити методи адаптації, і напрями розвитку для зовнішнього ринку агропідприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на агропромислових підприємствах України. Робота має застосування у сфері промислового маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, розробка адаптації і механізмів визначення впливу мікросередовища та макросередовища до маркетингового просування підприємства в агропромисловості на зовнішньому ринку. У роботі використано такі методи досліджeнь: PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, IEFAS, EFAS.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167937
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.