Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/168254
Назва: Формування ефективної збутової стратегії підприємства
Автори: Потапова Владислава Олегівна
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): ТОРГІВЛЯ, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТ, СПОЖИВАЧІ. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Формування ефективної збутової стратегії підприємства» 61 сторінок, 9 рис., 18 табл., 24ОО інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Отримані результати. У першому розділі зображені підходи до визначення поняття «управління продажами». Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. У другому розділі проведений аналіз господарської діяльності підприємства сфери збуту в аспекті управління продажами його товарів. Визначені фактори впливу на обсяги продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення обсягів продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства сфери торгівлі, що пропонують товари кінцевого призначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/168254
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Потапова В.О..pdf348,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
КР_Потапова В.О.rar879,72 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.