Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2025-01-06T14:36:02Z-
dc.date.available2025-01-06T14:36:02Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.identifier.citationатестаційна робота магістра/ Тимченко Б.М. - Дніпро 2024, 84с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169006-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження: платформа для автоматизації юридичних консультацій юридичної компанії «Avaris». Мета роботи: автоматизація консультування клієнтів юридичної компанії та забезпечення для них зворотного зв’язку за допомогою Telegram-бота. Методи дослідження: використання мови Python, бібліотек PyTelegramBotAPI, pymysql, реляційної бази даних MySQL для створення боту з можливостями зворотного зв’язку, розробка та тестування ПЗ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ, БОТ, TELEGRAM, MySQL, PYTHON, ПІДТРИМКА, ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОКuk_UA
dc.titleОбґрунтування структури комп’ютерної системи компанії «Avaris» з використанням телеграм-бота для консультаційuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТимченкоБМ_123м-23-1_ПЗ.pdf5,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.