Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169045
Назва: Аналіз конкурентного середовища та розробка стратегії розвитку мілітарі бренду за допомогою методів системного аналізу
Автори: Цютченко, Поліна
Ключові слова: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ;оптимізація;аналіз даних;стратегія;розвиток;бренд
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): Практична цінність отриманих результатів полягає у тому, що проведений аналіз може допомогти іншим брендам на шляху до конкурентоспроможності та досягнення нових цілей. Запропонований підхід до аналізу конкурентного середовища та розробки стратегії може бути застосований і в інших галузях.
Предмет дослідження: Процеси розвитку та просування на ринок мілітарі бренду з використанням методів системного аналізу.
Мета роботи: Дослідити конкурентне середовище ринку мілітарі товарів в Україні та розробити ефективну стратегію розвитку мілітарі бренду з використанням методів системного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169045
Розташовується у зібраннях:2024-2025 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦютченкоПДипломМагСпец124.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.