Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169047
Назва: Системний підхід до організації, дослідження і аналізу структури продажів на аутсорсинговому підприємстві
Автори: Юдіна, Анастасія
Ключові слова: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ;аналіз даних;оптимізація;АВС-аналіз;принцип Парето;дашборд;логістика;аутсорсинг
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): Результати дослідження є корисними для керівництва компанії, оскільки дозволяють здійснити обґрунтоване прийняття управлінських рішень на основі детального аналізу діяльності підприємства.
Методи дослідження та апаратура: АВС-аналіз для визначення найбільш прибуткових послуг та клієнтів, принцип Парето для виявлення ключових сегментів, а також аналіз динаміки продажів і прогнозування. Використовувалась апаратура для створення дашбордів, що забезпечує візуалізацію даних.
Мета роботи: дослідження функціонування підприємства, аналіз роботи його відділів та послуг, що надаються, а також створення прогнозів фінансових результатів на 2024 і 2025 роки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169047
Розташовується у зібраннях:2024-2025 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЮдiнаАДипломМагСпец124.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.