Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДігтяр Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned2025-01-15T04:49:09Z
dc.date.available2025-01-15T04:49:09Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169203
dc.descriptionПояснювальна записка: 64 стор., 8 рис., 12 табл., 26 джерел, 3 додатки, презентація PowerPoint. Об'єкт дослідження – процес формування товарної політики підприємств малого та середнього бізнесу. Мета дослідження – визначити підходи до формування раціональної товарної політики суб’єкта підприємництва в сучасних умовах господарювання. В роботі актуалізоване питання формулювання товарної політики, яка відповідає споживчим уподобанням та має важливе значення для збереження задоволеності та лояльності клієнтів, а також для стимулювання зростання продажів. Крім того, розуміння споживчих тенденцій на ринку може допомогти підприємствам передбачити зміни попиту та завчасно коригувати свій асортимент, щоб отримати вигоду від нових можливостей. У першому розділі було приведено аналіз теоретичних засад щодо товару та асортиментна політика Визначено роль асортиментної політики у розвитку підприємств. У другому розділі проаналізовано та оцінено стан питання щодо виходу нового товару на ринок, етапи, проблеми, перспективи. Проведено аналіз ринку товарів в аграрній сфері, визначені тенденції розвитку та проблеми, що перешкоджають. У третьому розділі розроблено підходи до обґрунтування асортиментної політики виробництва товарів на прикладі підприємств молочної галузі. Оцінювання асортименту продукції підприємства методом АВС- XYZ-аналізу з визначенням найбільш перспективних груп товарів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПІДПРИЄМНИЦТВО, АСОРТИМЕНТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, АВС- XYZ-АНАЛІЗ, МОЛОЧНА ГАЗУЗЬ.uk_UA
dc.titleФормування товарної політики суб’єкта підприємництва в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeПояснювальна записка: 64 стор., 8 рис., 12 табл., 26 джерел, 3 додатки, презентація PowerPoint. Об'єкт дослідження – процес формування товарної політики підприємств малого та середнього бізнесу. Мета дослідження – визначити підходи до формування раціональної товарної політики суб’єкта підприємництва в сучасних умовах господарювання. В роботі актуалізоване питання формулювання товарної політики, яка відповідає споживчим уподобанням та має важливе значення для збереження задоволеності та лояльності клієнтів, а також для стимулювання зростання продажів. Крім того, розуміння споживчих тенденцій на ринку може допомогти підприємствам передбачити зміни попиту та завчасно коригувати свій асортимент, щоб отримати вигоду від нових можливостей. У першому розділі було приведено аналіз теоретичних засад щодо товару та асортиментна політика Визначено роль асортиментної політики у розвитку підприємств. У другому розділі проаналізовано та оцінено стан питання щодо виходу нового товару на ринок, етапи, проблеми, перспективи. Проведено аналіз ринку товарів в аграрній сфері, визначені тенденції розвитку та проблеми, що перешкоджають. У третьому розділі розроблено підходи до обґрунтування асортиментної політики виробництва товарів на прикладі підприємств молочної галузі. Оцінювання асортименту продукції підприємства методом АВС- XYZ-аналізу з визначенням найбільш перспективних груп товарів.uk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Дігтяр.docx45,99 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Диплом Дігтяр.rar953,19 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.