Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169207
Назва: Розробка плану розвитку інтернет-магазину
Автори: Ківеня Любов Геннадіївна
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Розробка плану просування інтернет-магазину» 71 сторінка, 7 малюнків, 6 таблиць, 39 використаних джерел, 7 додатки. ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА, ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ, ЕФЕКТ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ПРИБУТКОВІСТЬ, ПРИБУТОК, ФІНАНСОВИЙ СТАН. Об’єкт дослідження – інтернет-магазин. Предмет дослідження – процес управління інтернет-магазином. Мета роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних заходів,щодо торгівлі в мережі Інтернет з точки зору організації сучасної комерційної діяльності. Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі розкрито поняття і сутність інтернет-торгівлі, моделі ведення електронного бізнесу в інтернет-торгівлі, а також технічне забезпечення ведення інтернет-торгівлі. У другому розділі наведено загальні характеристики діяльності інтернет-магазину «Rozetka.ua», а також проведено оцінювання аналізу діяльності «Rozetka.ua». У третьому розділі визначено напрями диверсифікації діяльності підприємства, а також обґрунтовані заходи з розвитку інтернет-магазину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169207
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Ківеня.doc604,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Диплом Ківеня.rar1,04 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.