Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169264
Назва: Обґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)
Інші назви: Substantiation of managerial decisions in the field of innovation management in brand management (based on the materials of “Loreal Ukraine” LLC)
Автори: Ананіч, Анна Георгіївна 
Ключові слова: БРЕНД, ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ, КОСМЕТИЧНА ІНДУСТРІЯ, ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, ЧАТ-БОТ
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Ананіч А.Г. Обґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)  / А.Г. Ананіч – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єктом розроблення виступає інноваційний менеджмент в управлінні брендом. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянути теоретичні основи інноваційного менеджменту та управління брендом; проаналізувати діяльність ТОВ «Лореаль Україна»; обґрунтувати ефективність рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом для ТОВ «Лореаль Україна»; визначити ефективність запропонованого проєкту для ТОВ «Лореаль Україна» та вплив на управління брендом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169264
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ананіч.pdf37,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Титул_Ананіч.pdf170,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.