Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169436
Назва: Оцінка ризиків та рентабельності інвестицій в інтернет-маркетинг
Автори: Флоря, Наталія Володимирівна
Ключові слова: АНАЛІЗ ЧУТЛИВОСТІ;РЕКЛАМА FACEBOOK;РЕКЛАМАGOOGLE;РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ВИТРАТ;РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ;РИЗИК;КОЕФІЦІЄНТ КОНВЕРСІЇ;ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Флоря Н. В. Оцінка ризиків та рентабельності інвестицій в інтернет-маркетинг : кваліфікаційна дипломна робота. – Дніпро: Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», 2023 – 107 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - оцінити ризики та рентабельність інвестицій в інтернет-маркетинг Відповідно до мети були поставлені завдання: 1. Теоретичний компонент - провести огляд наукової літератури про інвестиції, ризики та прибутковість інвестицій, а також про інтернет- маркетинг. Зібрати та систематизувати знайдені дослідження. 2. Аналіз методології для вибору найбільш підходящого підходу. 3. Дослідити та оцінити ризик та рентабельність інвестицій в інтернет-маркетинг. Порівняти та описати результати, зробити висновки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169436
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Флоря Н.В. 051-19-2 повний.pdfкваліфікаційна робота1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Флоря Н.В. 051-19-2 фрагмент.pdfознайомчий фрагмент1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.