Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошніченко Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-02-17T20:50:24Z-
dc.date.available2025-02-17T20:50:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169581-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 74 стор., 15 рис., 14 табл., 55 джерел, 3 додатки., презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: торгівельно-збудова діяльність комерційного підприємства. Мета дослідження: удосконалення методів формування асортиментної політики комерційного підприємства. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення дефініції асортиментної політики підприємства, сутності маркетингового забезпечення асортиментної політики сільськогосподарських підприємств та методичний інструментарій оцінювання ефективності товарного асортименту підприємства. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану підприємства ТОВ «AГPO КМP», ефективності асортиментної політики та конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення асортименту продукції і розвиток форм організації служб постачальницько-збутової діяльності, а також методів маркетингової діяльності на підприємстві. Ключові слова: МАРКЕТИНГ, АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОДУКЦІЯ, АГРОМАРКЕТИНГuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики комерційного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мірошніченко .docx27,54 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Мірошніченко .rar706,72 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.