Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенарочкін Олександр Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-02-17T20:53:53Z-
dc.date.available2025-02-17T20:53:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169582-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 70 стор., 19 рис., 10 табл., 59 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій з формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату поняття конкурентної переваги комерційного підприємства, чинники і напрями забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства та показників оцінювання конкурентних переваг комерційного підприємства. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання організаційних характеристик, конкурентного середовища та конкурентних переваг досліджуваного підприємства на ринку. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму реалізації політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства, етапів і процедур розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства. Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РИНОК, СПОЖИВАЧ, РОЗВИТОКuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ненарочкін .docx27,44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Ненарочкін .rar1,6 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.