Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169592
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової економіки
Автори: Краснощок Богдан Олександрович
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 68 стор., 14 рис., 9 табл., 33 джерела, 3 додатки, презентація PowerPoint. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, ВИРОБНИКИ КАВИ, ЯКІСТЬ-ЦІНА, ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ, МОДЕЛЬ BRAND KEY Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств. Мета дослідження – обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників кави в Україні В роботі актуалізоване питання визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників обсмаженої кави в щільному конкурентному середовищі. У першому розділі було приведено теоретичні дослідження щодо сутності та проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств різних форм та типів. Проаналізоване поняття конкуренції та визначене її місце в економіці України. У другому розділі проаналізовано і оцінено стан та тенденції розвитку ринку кави в світі. Проаналізовані проблеми та шляхи їх вирішення. Виконано аналіз ринку кави в Україні, визначено динаміку та можливі проблеми, які можуть виникнути на шляху становлення ефективного розвитку. У третьому розділі розроблено шляхи та умови позиціювання брендів кави за показниками «якість-ціна». Розроблені засади реалізації концепції ідентичності бренда кави Romantic Caffe на прикладі ТОВ «Українська Кавова Компанія ЛТД».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169592
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КрасношокБО_076-20з-1_ПЗ.docx48,72 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
КрасношокБО_076-20з-1_ПЗ.rar1,04 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.