Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-02-18T19:47:18Z-
dc.date.available2025-02-18T19:47:18Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169593-
dc.description.abstractОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, КАДРОВА ПОЛІТИКА. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Удосконалення системи управління персоналом в органах державної влади». 62 стор., 3 рис., 38 джерел, додатки Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що складаються в системи управління персоналом органів державної влади. Предметом дослідження є удосконалення системи управління персоналом в органах державної влади. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз системи управління персоналом в органах державної влади та розробка практичних рекомендацій щодо її вдосконалення. У першому розділі здійснено аналіз понятійно-категоріального апарату та охарактеризовано специфіку управління персоналом в органах державної влади. У другому розділі досліджена проблематика управління персоналом як складової ефективної діяльності органів державної влади. Третій розділ присвячено розробці моделі вдосконалення системи управління персоналом Державної податкової служби. Рекомендації та пропозиції, надані в роботі, можуть застосовуватись в органах державної влади для розробки заходів щодо удосконалення системи управління персоналом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУдосконалення системи управління персоналом в органах державної владиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козак ОС_281-20з-1.docx204,61 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Козак ОС_281-20з-1.rar614,81 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.