Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169613
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції
Автори: Гайдук, Єлизавета
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ТОВАР НОВИНКА, БЕЗЛАКТОЗНЕ МАСЛО, СПОЖИВАЧІ БЕЗЛАКТОЗНОГО МАСЛА, MARKETING STRATEGY, DAIRY PRODUCTS MARKET, NEW PRODUCT, LACTOSE-FREE BUTTER, LACTOSE-FREE BUTTER CONSUMERS
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження - процес розробки маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи - висвітлити теоретичні засади розробки маркетингової стратегії та розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції. Мета дослідження - вивчення теоретико-методичних засад маркетингової стратегії підприємства для просування торгової марки виробничого підприємства. Методи дослідження - польові дослідження, експертний метод, фінансово-економічний аналіз, сегментування, PEST, EFAS і IFAS та SWOT-аналіз. Положення, що захищаються - в умовах жорсткої конкуренції на ринку молочної продукції було рекомендовано доповнити портфель компанії новим продуктом для досягнення паритету з конкурентами. Інформація щодо впровадження - результати дослідження запропоновані для маркетингової діяльності ТОВ «ТЕРРАФУД». Взаємозв’язок з іншими роботами - використані теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами щодо розробки маркетингової стратегії на підприємстві. Використання результатів роботи - результати дослідження можуть бути використані на інших виробничих підприємствах, а також для подальшого розвитку маркетингової стратегії підприємства в просуванні продукції.
Опис: The process of developing a marketing strategy for an enterprise is analyzed. The paper aims to highlight the theoretical foundations of developing a marketing strategy and to develop recommendations for improving the marketing strategy of an enterprise in the dairy products market. The objective of the research is to study the theoretical and methodological foundations of the marketing strategy of an enterprise for promoting the brand of a manufacturing company. The following research methods were used: field research, expert method, financial and economic analysis, segmentation, PEST, EFAS and IFAS, and SWOT analysis. In conditions of intense competition in the dairy products market, it was recommended to add a new product to the company's portfolio to achieve parity with competitors. The research results are proposed for implementation in the marketing activities of LLC “TERRAFOOD”. Theoretical principles, methods, and recommendations developed by leading Ukrainian and foreign marketing experts regarding the development of a marketing strategy for an enterprise were used. The research results can be used at other manufacturing enterprises, as well as for further development of the enterprise's marketing strategy in product promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169613
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайдук Є. гр.075-20-2 кваліф. робота-2.pdf5,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.