Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригор'єва, Юлія-
dc.date.accessioned2025-03-01T18:21:30Z-
dc.date.available2025-03-01T18:21:30Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169616-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано поведінку споживачів у роздрібній торгівлі та вплив на асортиментну політику підприємства. Вивчено теоретико-методичні аспекти дослідження споживчих вподобань, а також проведено аналіз емпіричних даних для оцінки ефективності маркетингових заходів і запропоновано рекомендації щодо оновлення асортименту. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів для визначення цільового сегмента та обґрунтування оновлення асортименту. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методичних складових дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту. Положення, що захищаються: дослідження споживачів дозволило виявити сегменти з подібними характеристиками та мотиваціями при виборі товарів, що безпосередньо впливає на асортиментну політику підприємства роздрібної торгівлі. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством для покращення асортименту, підвищення рівня задоволеності споживачів та стимулювання зростання продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень та управління роздрібною торгівлею. Результати роботи можуть бути використані в підприємствах роздрібної торгівлі України. Робота має застосування у сфері маркетингового управління асортиментом роздрібних підприємств. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні задоволеності споживачів і конкурентоспроможності підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів оновлення асортименту товарів у роздрібній торгівлі відповідно до змін у поведінці споживачів та ринкових тенденцій. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВЧІ ПЕРЕВАГИuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортиментуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГРИГОР'ЄВА DIPLOM 11.07.24-2.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.