Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовський, Дмитро-
dc.date.accessioned2025-03-01T18:23:05Z-
dc.date.available2025-03-01T18:23:05Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169617-
dc.description.abstractВ ході цього кваліфікаційного дослідження асортимент продукції компанії Multitoys був поліпшений. Об’єкт дослідження – процес формування ефективного товарного асортименту торгівельного підприємства “Multitoys” та використання його у практичній маркетингової діяльності підприємства на ринку. Мета роботи – дослідження формування ефективного товарного асортименту торгівельного підприємства “Multitoys”, пошук, розробка практичних рекомендацій, щодо маркетингової діяльності підприємства. У дослідженні використовуються такі методи дослідження, як: - ABC-аналіз є одним з найпопулярніших методів аналізу асортименту. - Матриця BCG (Бостонської консультативної групи) ділить товари на чотири категорії на основі відносної частки ринку та темпів зростання ринку. - SWOT-аналіз (аналіз сильних і слабких сторін, можливостей та загроз) допомагає оцінити внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на товарний асортимент. Він дозволяє визначити ключові можливості для розвитку та потенційні загрози.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтоварний асортимент, товар, маркетинг, маркетингові дослідження, конкурентноспроможність, товарна політика.uk_UA
dc.titleФормування товарного асортименту підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.