Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмуренко, Марія-
dc.date.accessioned2025-03-01T18:24:41Z-
dc.date.available2025-03-01T18:24:41Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169618-
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі вивчено сутність поняття «маркетингові комунікації», проаналізовано особливості формування маркетингових комунікацій промислового підприємства, наведено загальну характеристику ТОВ «АЛЬЯНС», проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства ТОВ «АЛЬЯНС», проведено аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовищ, що впливають на ТОВ «АЛЬЯНС», проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів на промисловому ринку, проаналізовано результати маркетингового дослідження, обґрунтовано інструменти маркетингових комунікацій для ТОВ «АЛЬЯНС». Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність торговельного підприємства ТОВ «АЛЬЯНС» на промисловому ринку. Предметом дослідження є інструменти та засоби маркетингових комунікацій торговельного підприємства на промисловому ринку. Метою дослідження є обґрунтування та розробка маркетингових комунікацій торговельного підприємства на промисловому ринку. Положення, що захищаються: запропоновані інструменти маркетингових комунікацій для підприємства на ринку сталевих труб, зокрема, розробка сайту, створення сторінок у соціальних мережах та участь у виставках, сприятимуть залученню нових споживачів та зміцненню положення підприємства на ринку. Кваліфікаційні робота має тісний зв’язок із виконаними практичними роботами з маркетингового стратегічного планування, з курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані у діяльності торговельного підприємства на ринку сталевих труб ТОВ «АЛЬЯНС». Практична значущість результатів дослідження полягає у можливості впровадження запропонованих інструментів маркетингових комунікацій підприємством ТОВ «АЛЬЯНС». Усі дослідженні виконані на сучасних даних підприємства, обґрунтовані реальними розрахунками та актуальні у сучасних ринкових умовах. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, узагальнення, аналіз, якісний метод, метод експертних оцінок, дедукція, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, СТАЛЕВІ ТРУБИ, САЙТ, ВИСТАВКАuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації торговельного підприємства на промисловому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмуренко ПЗ.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.