Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169620
Назва: Удосконалення маркетингов ої політик и просування підприємства на В2В ринку
Автори: Кармаліта, Владислав
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ , ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ , ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ , В2В РИНОК
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової політики просування підприємства на В2В ринку ; оцінено стан господарської діяльності та маркетингової політики ТОВ «ДніпроРемонт» ; вдосконале но маркетингову політику просування підприємства на В2В ринку. Об'єкт дослідження процес удосконалення маркетингової політики просування підприємства на В2В ринку. Метою роботи є розробка та обґрунтування ефективних підходів до удосконалення маркетингової політики просування підприємств на В2В ринку в Україні, спрямованих на підвищення їх конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку в умовах сучасного ринкового середо вища. Положення, що захищаються. Аналіз маркетингового середовища підприємства . Аналіз організаційних аспектів участі ТОВ «ДніпроРемонт» у XXI Міжнародному водному форумі « Aqua Ukraine » . Оцінка економічної ефективності виставкової діяльності ТОВ «ДніпроРе монт» . Оцінка ефективність маркетингової політики просування ТОВ «ДніпроРемонт» внаслідок виставкової діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на промислових підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингової політики просування промислових підприємств . Соціально економічна ефективність роботи полягає у вдосконаленні маркетингової політики просування підприємства на В2В ринку, спрямованної на підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку в умовах сучасного ринкового середовища . Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розро блення: оцінка товарного асортименту споживчої продукції підприємства на національному ринку України для визначення його конкурентоспроможності та розробки рекомендацій щодо оптимізації товарного асортименту з урахуванням сучасних тенденцій і споживчих пер еваг. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, фінансово економічний, метод групування, метод аналізу та синтезу, мeтод eкспeртниx оцінок, аналіз конкурентного середовища та сегментація ринку, IFAS аналіз, EFAS аналіз, PESТ аналіз, SWOТ аналіз, таксономічний аналіз. Графічні дані, такі як діаграми та графіки, були використані для наочного представлення результатів дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169620
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кармаліта-В.О-_3_.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.