Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169621
Назва: Споживче сприйняття бренду комерційного банку на ринку
Автори: Касьян, Софія
Ключові слова: СПОЖИВЧЕ СПРИЙНЯТТЯ, МАРКЕТИНГ У БАНКУ, ОНЛАЙН-БАНКІНГ, ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ, ПОСЛУГИ ДЛЯ ФОП.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Об’єкт кваліфікаційної роботи – сприйняття бренду «Монобанк» підприємства АТ «Універсал Банк» споживачами на ринку банківських послуг України. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо коригування споживчого сприйняття бренду комерційного банку на ринку банківських послуг. Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (проведення інформаційної кампанії стосовно процесів діяльності банку, реклама додаткових послуг для ФОП клієнтів банку) сприяють підвищенню якості споживчого сприйняття бренду та банківської системи в цілому. Можливі сфери застосування результатів даної роботи включають розробку та впровадження заходів та кампаній щодо підвищення рівню довіри до банківської системи та подібних до банків фінансових установ. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: для підвищення рівня споживчої лояльності до бренду «Монобанк» необхідно провести інформаційну кампанію щодо суті та мети проведення фінансового моніторингу та повідомлення споживачам про додаткові послуги для фізичних осіб-підприємців. За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: проведення ознайомлення в соціальних мережах із процесом фінансового моніторингу; запуск рубрики «питання-відповідь» у соціальних мережах; надсилання ПУШ-повідомлень із усіма додатковими послугами для ФОП при відкритті відповідного рахунку; раз на 3 місяці нагадувати клієнтам про послуги для ФОП; розташувати в застосунку інформацію про послуги для ФОП; провести рекламну кампанію послуги Baza by Mono. Ці рекомендації були надані з метою покращення ставлення споживачів до бренду та кращого розуміння ними його діяльності. Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування «Монобанк»; рекомендації з вдосконалення Інтернет-коммунікацій̆ будуть впроваджені у роботу маркетолога банку. У роботі було використано наступні методи наукових досліджень: теорія поведінки споживача, індукції та дедукції, узагальнення; аналіз за допомогою багатокутника конкурентоспроможності, аналізи PEST, IFAS, матриця SWOT- аналізу тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169621
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Касьян_Кваліфікаційна робота.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.