Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКітенко, Єлизавета-
dc.date.accessioned2025-03-01T18:35:44Z-
dc.date.available2025-03-01T18:35:44Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169624-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі, виконано аналіз маркетингового середовища (внутрішнього та зовнішнього середовища). Проведено маркетингове дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність мережі супермаркетів Varus. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти розширення мережі роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: визначення напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі в пріоритетному регіоні. Положення, що захищаються: дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі, що дозволило розробити пілотний проект з розширення мережі в пріоритетному регіоні та здійснити оцінку його економічної ефективності. Інформація щодо впровадження: результати можуть бути використані для впровадження нових стратегій розширення в мережі супермаркетів Varus, що сприятиме підвищенню ефективності їх діяльності та конкурентоспроможності. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового дослідження та маркетингове стратегічне планування. Результати роботи можуть бути використані: у розробці стратегій розширення мережі роздрібної торгівлі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у підвищенні ефективності управління роздрібними мережами, оптимізації витрат на розширення мережі, збільшенні частки ринку та доходів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено рекомендації розширення мережі в Київському регіоні, враховуючи його стабільний економічний розвиток, розвинену інфраструктуру та високу ділову активність. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, аналіз даних, порівняльний аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, РОЗШИРЕННЯ МЕРЕЖІ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯuk_UA
dc.titleДослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфік_робота_075_20_3_Кітенко_Є_07_07_2024_друк.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.