Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169625
Назва: Розвиток маркетингової діяльності підприємства
Автори: Кулика, Артема
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОТРЕБИ ПОКУПЦЯ, SWOT-АНАЛІЗ, PEST-АНАЛІЗ, СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ШИНИ ДЛЯ НАВАНТАЖУВАЧІВ, ТИПОРОЗМІР, НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні і практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єкт дослідження – процес організації маркетингової діяльності підприємства в рамках стратегії його подальшого розвитку. Мета кваліфікацної роботи - визначення сучасного стану товариства з обмеженою відповідальністю «ПД ГРУП», аналіз його внутрішнього та зовнішнього середовища, діагностика ефективності ведення виробничої діяльності та пошук шляхів удосконалення маркетингової діяльності на даному підприємстві. Методи дослідження – метод аналізу та синтезу; індукції та дедукції; методи наукового абстрагування та конкретизації; експертний метод; графічний метод, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Інформація щодо впровадження – результати запропонованої стратегії удосконалення маркетингової діяльності підприємства зараз на етапі обговорення з керівництвом ТОВ «ПД ГРУП». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі управління товарним асортиментом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169625
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ_Кулик_готов.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.