Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169631
Назва: Вивчення факторів впливу на продажі продукції промислового призначення
Автори: Машихіна, Світлана
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – вивчення факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення підприємства. Об’єкт дослідження – продукція промислового призначення підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро. Предмет дослідження – фактори, які впливають на продажі продукції промислового призначення. Методи дослідження – методи експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів на промисловому ринку. Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на фактори, що впливають на продажі продукції промислового характеру. Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі продажу продукції промислового призначення підприємства. Інформація щодо впровадження – результати досліджень будуть використані ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169631
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Машихіна PL09072024 з двома підписами.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.